Відгук

Доброго дня!
Ми вдячні Вам, що купили меблі нашого виробництва!
Якщо ви отримали неякісний товар, з дефектами або боєм, тобто на Ваш вигляд браком - це в більшості випадків провина перевізника.На жаль, іноді доставляють з ушкодженнями товар, з усіма захистами наших меблів.

Не поспішайте залишити негативний відгук про нас, або якість товару.
МИ ВИПРАВИМО ТА ВИРИШІМО ВАШЕ ПИТАННЯ ЗА НАШ КОШТ! Навіть якщо провина перевізника.
Ми завжди на зв'язку, окрім вихідних. Будьте, будь ласка, терплячі (smiley)
Менеджер Вам допоможе. Контакти служби підтримки

+38 (050) 025-025-3 (viber, звінки у робочий час),

+38 (066) 789-04-00 (viber, телеграмм). Від вас потрібно номер замовлення з ресурсу де ви його залишили, (швидко подивитись можливо в ТТН у полі додатково, або в смс повідомленнях) або Прізвище, також фото, або відео пошкодження.

Дякуємо Вам за розуміння та що обрали товар нашого виробництва Ferrum-decor.
Вибачте, якщо ненадовго зруйнували задоволення від покупки в інтернеті. Ми розуміємо що в інтернет-магазинах покупають спочатку відчуття задоволення від покупки товару, а вже потім радість від сподівань, коли товар отримали.

Ми намагаємось стати краще! Та швидко та якісно розв'язувати усі питання!

+38(050)025-025-3 (viber, телеграмм, звінки у робочий час)

+38(066)789-04-00 (viber, телеграмм)